Vandaag hebben we een lekkere warme showdag gehad met Lizzy, en nog eens met mooi resultaat!
1 uitmuntend BOS! Beste teef van het ras!ππ€©
« Vorige Tweede test ook goedgekeurd! We hebben groen licht voor het eerste nestje van Lizzyπ₯³πͺπ»π Volgende »
Reactie plaatsen
Reacties